середа, 15 березня 2017 р.

Урок математики Фінська освіта

Додам своє бачення уроку математики. Структура уроку була наступною: вчитель показала на дошці правильне виконання домашнього завдання , спитала хто виконав із таким результатом; потім розповіла тему уроку про площу кола (5 хвилин); потім вчитель роздала аркуші із задачами, які вирішували до кінця уроку; вчитель підходила до кожного і запитувала як учень вирішує задачи.
Діти в одязі, з кавою, дехто слухає музику в навушниках, дехто сидить у смартфоні або ноутбуці. В класі тиша. Атмосфера дуже спокійна. На етапі вирішування задач - всі залишили свої справи (музику та каву) та почали вирішувати завдання. Олівці, а не ручки.
Ми звикли звертати увагу на форму та процеси, засоби навчання. Тут я бачу акцентування уваги на зміст, а не форми. Ніхто не переймається інноваційністю засобів навчання (відсутні інтерактивні дошки, але в кожному класі весь простір робочий, є проектор, слайдоскоп, у кожного учителя ноутбук). Хтохоче отримувати знання - той їх отримує і верхньої межи я не бачу; рухатись вперед можна постійно. Не бачу, що учитель підгоняє або мотивує учнів щось робити. Один із принципів фінської освіти - відповідальність. Другий - довіра.
Дякуємо EduFuture #EduFin


Немає коментарів:

Дописати коментар